UAH
UAH
uk
uk

Арктур Ваш надійний партнер-туроператор!

UAH
uk

Арктур Ваш надійний партнер-туроператор!

UAH
uk

Правила та Умови Роботи та Бронювання

Умови Бронювання та Роботи з Системою компанії ТОВ "Арктур"

Загальна Інформація

Сайт Arktur.ua (надалі у тексті «Система») – є офіційним сайтом компанії ТОВ «Арктур Туроператор та ДМС» (номер реєстрації 39394877 від 15.09.2014, номер туроператорської ліцензії АЕ272870 від 1.10.2014, директор – Соболева Наталія Володимирівна ), на якому можливо отримати детальну інформацію про діяльність компанії та зробити бронювання туристичних послуг компанії в онлайн режимі.

Будь-які бронювання, зроблені через Систему, означають, що Ви, як Клієнт даної Системи (далі по тексту «Клієнт Системи») ознайомилися і приймаєте Правила та Умови, позначені нижче.

Цей договір є офіційною та публічною пропозицією Продавця укласти договір купівлі-продажу Товару, представленого на сайті Arktur.ua . Даний договір є публічним, тобто відповідно до статті 633 Цивільного кодексу України, його умови є однаковими для всіх покупців незалежно від їх статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець) без надання переваги одному покупцю перед іншим. Шляхом укладення цього Договору покупець в повному обсязі приймає умови та порядок оформлення замовлення, оплати товару, доставки товару, повернення товару, відповідальності за недобросовісне замовлення та усі інші умови договору. Договір вважається укладеним з моменту натискання кнопки "Підтвердити" на сторінці оформлення замовлення і отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді.

1. Визначення термінів

1.1. Публічна оферта (далі - «Оферта») - публічна пропозиція Продавця, адресована невизначеному колу осіб, укласти з Продавцем договір купівлі-продажу товару дистанційним способом (далі - «Договір») на умовах, що містяться в цій Оферті.

1.2. Туристична Послуга – об'єкт угоди сторін, який був обраний покупцем на сайті Інтернет-магазину та поміщений у кошик, або вже придбаний Покупцем у Продавця дистанційним способом.

1.3. Інтернет-магазин – сайт Продавця за адресою https://arktur.ua створений для укладання договорів роздрібної та оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару за допомогою мережі Інтернет.

1.4. Покупець – дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, отримує інформацію від Продавця, розміщує замовлення щодо купівлі товару, що представлений на сайті Інтернет-магазину для цілей, що не пов'язані зі здійсненням підприємницької діяльності, або юридична особа чи фізична особа-підприємець.

1.5. Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Арктур Туроператор та ДМС» (номер реєстрації 39394877 від 15.09.2014, номер туроператорської ліцензії АЕ272870 від 1.10.2014, директор – Соболева Наталія Володимирівна ), юридична особа, яка створена і діє відповідно до чинного законодавства України, місцезнаходження якої: м. Київ, вул. Генерала Алмазова, буд.18/7, оф. 508

2. Предмет Договору

2.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору.

2.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняттям Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми замовлення, розташованої на сайті Інтернет-магазину, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді. У разі необхідності, за бажанням Покупця, Договір може бути оформлений у письмовій формі.

3. Оформлення Замовлення

3.1. Покупець самостійно оформлює замовлення в Інтернет-магазину через форму «Кошика», або зробивши замовлення електронною поштою чи за номером телефону, вказаним в розділі контактів Інтернет-магазину.

3.2. Продавець має право відмовитися від передання замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.

3.3. При оформленні замовлення на сайті Інтернет-магазину Покупець зобов'язується надати наступну обов’язкову інформацію, необхідну Продавцю для виконання замовлення:

  • 3.3.1. прізвище, ім'я Покупця;
  • 3.3.2. електронна адреса, на яку Продавець відправляє Покупцеві підтвердження заброньованої та сплаченої послуги;
  • 3.3.3. контактний телефон.
  • 3.4. Найменування, кількість, артикул, ціна обраної Покупцем Туристичної Послуги вказуються в кошику Покупця на сайті Інтернет-магазину.

3.5. Якщо будь-якої із Сторін договору необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у іншій Стороні. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці Туристичної Послуги в інтернет-магазині.

3.7. Ухвалення Покупцем умов цієї Оферти здійснюється за допомогою внесення Покупцем відповідних даних в реєстраційну форму на сайті Інтернет-магазину або при оформленні Замовлення через оператора. Після оформлення Замовлення через Оператора дані про Покупця вносяться до бази даних Продавця.

3.8. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.

3.9. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:

  • а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
  • б) він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця з метою виконання замовлення Покупця. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий.

3.10 Для бронювання послуг Клієнту Системи необхідно здійснити пошук в системі за допомогою модуля пошуку на головній сторінці Системи. Система працює за принципом формування кошика бронювання, до якого наразі Клієнт Системи може в процессі однієї сессії додати лише 1 послугу. Після того, як Клієнт Системи погодився з Умовами Бронювання і заповнив реєстраційну форму, він переходить на етап оплати замовлення. Бронювання у Системі можливо тільки за умови повної передоплати, у відповідності з обраним в момент бронювання методом оплати. Ваучер, що підтверджує бронювання, Клієнт Системи одержує тільки в разі успішної оплати.

4. Ціна Туристичних Послуг

4.1 Ціни на Туристичні Послуги визначаються Продавцем самостійно та вказані на сайті Інтернет-магазину. Всі ціни на Туристичні Послуги вказані на сайті у гривнях з урахуванням ПДВ. Перерахунок на інші валюти вказаний на сайті для інформації згідно з курсом НБУ.

4.2 Ціни на Туристичні Послуги можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку залежно від кон'юнктури ринку. При цьому ціна підтвердженої Туристиної Послуги, вартість якої оплачена Покупцем в повному обсязі, не може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку.

4.3. Вартість розміщення в готелях України (різновид Туристичної Послуги), яка вказана на сайті Інтернет-магазину, не включає в себе туристичний збір.

4.4. Повний перелік послуг які входять у Туристичну Послугу, запропономану на сайті, вказано в деталях до тарифу та у резюме бронювання.

4.5. Зобов'язання Покупця по оплаті Туристиної Послуги вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок. Як підтвердження покупки, Продавець Туристичної Послуги направляє на вказану при реєстрації адресу електронної скриньки Покупця деталізований ваучер бронювання.

4.6. Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Туристині Послуги здійснюються способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі «Оплата і Доставка».

4.7. Підтвердженням надання Туристиної Послуги Продавцем є успішне її надання клієнтові у строки та у повному обсязі, вказаному у ваучері бронювання.

5. Права ті обов’язки Сторін

    5.1. Продавець зобов’язаний:
  • 5.1.1. Надати Покупцеві сплачені Покупцем Туристичні Послуги у відповідності до умов цього Договору та замовлення Покупця.
  • 5.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та під час виконання Замовлення Покупця.
    5.2. Продавець має право:
  • 5.2.1 Змінювати умови цього Договору, а також ціни на Товари та послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх на сайті Інтернет-магазину. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.
    5.3 Покупець зобов'язується:
  • 5.3.1 До моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом Договору, умовами Договору і цінами, запропонованими Продавцем на сайті Інтернет-магазину.
  • 5.3.2 На виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем останній повинен повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Покупця, і достатні для надання Покупцеві замовленої Туричної Послуги.
  • 5.3.3. Погоджуючись на бронювання, Клієнт Системи підтверджує, що на момент бронювання його вік більше 18 років.

6. Скасування Туристичної Послуги / Внесення змін у бронювання

6.1.Актуальна інформація щодо умов бронювання/скасування та зміни бронювання у Системі вказана на ваучері, який клієнт отримує в момент здійснення бронювання через Систему. Всі запити про ануляцію або зміни за підтвердженими замовленнями Клієнта Системи повинні бути спрямовані в письмовому вигляді на адресу електронної скриньки internet2@arktur.ua

6.2.Нижченаведені умови є загальними умовами бронювання, які надані нижче лише для Інформації клієнта та коригуються інформацією, вказаною на ваучері бронювання.

6.2.1.Штрафні санкції при скасуванні оплачених індивідуальних бронювань стягуються наступним чином:

  • Для бронювань Готелей, якщо інакше не вказано у ваучері бронювання, для звичайних тарифів ануляція може бути здійснена без штрафу більше ніж за 24 години до заїзду Клієнта. У разі ануляції пізніше вказаного строку чи у разі незаїзду, якщо інакше не вказано у ваучері бронювання, штраф за ануляцію дорівнює 1ій добі за кожний заброньований номер;
  • Для бронювань Готелей за безповоротніми тарифами, штраф за ануляцію чи будь яку зміну бронювання після його здійснення дорівнює 100% вартості бронювання;
  • Для бронювань Турів ануляція може бути зроблена без штрафу за 7 днів до дня початку туру. У разі пізнішої ануляції, штраф може дорівнювати 50% від повної вартості туру;
  • Відміни/ануляції приймаються тільки в письмовому вигляді і повинні бути підтверджені клієнтові адміністрацією Системи.;

6.2.2. Виняток становлять деякі готелі і послуги, інформація про штрафні санкції яких додатково вказана на веб-сторінках при бронюванні, а також у резюме замовлення і у ваучерах.

6.2.3. Штрафні санкції для груп вказуються при підтвердженні.

7. Розрахунок

7.1. За допомогою кредитної або дебетової банківської карти:

  • 7.1.1. Онлайн оплата можлива кредитними картами виду Visa, MasterCard через платіжну систему інтернет еквайрінгу, LiqPay
  • 7.1.2. Сайт надає можливість обрати декілька варіантів валют лише для інформації . Безпосередні платежі знімаються з рахунку карти в Українській Гривні по курсу Національного Банку України на день оплати;
  • 7.1.3. Всі операції по платежах кредитними картками здійснюються на захищеному сервері банку «Приват», платформа LiqPay, Україна і є 100% безпечними;
  • 7.1.4. У разі появи підозр щодо незаконного використання кредитної картки для оплати послуг через Систему , адміністрація Системи залишає за собою право скасувати ще неоплачені послуги і визнати всі раніше вислані ваучери недійсними.

7.2. За безготівковим розрахунком згідно з виставленного рахунка під запит:

  • 7.2.1. під запит клієнта адміністрація Системи надсилає рахунок для безготівковой оплати щодо зарезервованої серез Систему послуги ;
  • 7.2.2. оплата згідно рахунку має бути здійснена впродовж 3 робочіх днів з моменту його виставлення , але не пізніше 2х днів до заїзду клієнтів, що зробили єдиноразове бронювання на групу від 1 до 9 людей;
  • 7.2.3. у випадку відсутності оплати у термін вище, бронювання анулюється.

7.3. Особливості оплати за допомогою банк "Приват" (система LiqPay)

7.3.1. Для здійснення оплати Клієнту Системи необхідна наявність мобільного телефону. У процесі оплати для верифікації, Клієнту Системи висилається SMS повідомлення з кодом, який необхідно ввести у відповідне поле для продовження процесу оплати.

Увага! Номер мобільного телефону вводиться строго в наступному форматі: +38 055 5555555 або 38 055 5555 555, де 38 - код країни, 055 - номер мобільного оператора, 5555555 - номер мобільного телефону. Важливо: Система не може здійснити доставку SMS, в разі введення номера в інших форматах (0038 055 5555555 і т.д.)

7.4. Безпека оплати банківськими картами є гарантованої при оплаті через платіжну систему інтернет еквайрінгу LiqPay

7.4.1. На вимогу платіжних систем для ідентифікації Клієнта Системи, як володаря банківської карти, адміністрація Системи в праві запросити у Клієнта Системи підписаний авторизаційний лист та копію паспорта. Це міра для захисту безпеки Клієнта Системи від шахрайства з банківськими картами.

8. Відповідальність

8.1. Продавець не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання Туристичних Послуг і своїх зобов’язань у випадку надання Покупцем недостовірної або помилкової інформації при бронюванні.

8.2.У разі настання обставин, при яких раніше підтверджені послуги не можуть бути надані Системою або можуть бути надані не в повному обсязі, і якщо такі обставини не були викликані форс-мажором, Продавець бере на себе зобов'язання запропонувати альтернативні варіанти для надання передплачених послуг еквівалентних за вартістю і рівнем, або в разі відсутності таких альтернатив - більш високого рівня, без додаткової оплати з боку Покупця. У разі відмови від запропонованих альтернативних варіантів, Покупець має право на повне відшкодування з боку Продавця раніше сплачених коштів

8.3. Продавець і Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України і положень цього Договору.

8.4. Продавець або Покупець звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань, якщо невиконання є наслідком форс-мажорних обставин як: війна або військові дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, що виникли незалежно від волі Продавця і / або Покупця після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов'язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону. Такі обставини включають, але не обмежуються наступним списком : стихійні лиха, військові дії, повстання, пандемія та пов’язані з нею дії урядів, громадянські заворушення, терористичні акти, революції, будь які рішення урядів або правлячих органів, пожежі, повені, попадання блискавок, вибухи, туман або погані погодні умови, перебої в роботі комунальних служб (включаючи перебої в поставках електрики, газу або телекомунікаційних послуг), роботи з реконструкції, що проводяться готелями, або страйки.

9. Конфіденційність і захист персональних даних.

9.1. Надаючи свої персональні дані на сайті Інтернет-магазину при реєстрації або оформленні Замовлення, Покупець надає Продавцеві свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.

9.2. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Покупця інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, в тому числі і для виконання зобов'язань перед Покупцем, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.

9.3. Покупець несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Продавець не несе відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов'язань у зв'язку з неактуальністю інформації про Покупця або невідповідністю її дійсності.

10. Інші умови

10.1. Цей договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.

10.2. Усі спори, що виникають між Покупцем і Продавцем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, Покупець та/або Продавець мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.

10.3. Продавець має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, передбаченому п. 5.2.1. Договору. Крім того, зміни до Договору також можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

11. Додаткові інформаційні положення

11.1. Час заїзду

11.1.1. Стандартний час заїзду у готелі варіюється від 14:00 до 18.00 (за місцевим часом) в залежності від готелю. Ранній заїзд в готель або пізній виїзд може припускати додаткові умови бронювання, зокрема додаткову оплату.

11.2. В'їзд в Україну

11.2.1. Україна пропонує різні умови в’їзду для громадян різних країн світу. Система не несе відповідальності за наявність/відсутність паспорта або візи у Клієнта Системи.

    11.2.2. У зв'язку з пандемією COVID-19 всім іноземним громадянам, власникам посвідки на тимчасове проживання, а також особам без громадянства потрібно мати один з зазначених документів:
  • документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації вакцинами, що включені ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях; або
  • іноземний COVID-сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 1, 2 чи більше дозами вакцини, що включені ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, або негативний результат тестування методом ПЛР, або одужання від COVID-19; або
  • негативний результат ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу SARS-CoV-2, що зроблений не більш як за 72 години до в’їзду.

11.2.3. Тести для в'їзду в Україну не потрібні вакцинованим особам і дітям до 12 років.

11.2.4. Іноземні туристи від 18 років, які не пройшли вакцинацію від коронавіруса та перетинають державний кордон на в'їзд, зобов'язані мати негативний результат тесту та встановлювати мобільний додаток для контролю самоізоляції Вдома незалежно від терміну перебування на території України. Самоізоляція не застосовується, якщо протягом 72 годин з моменту в'їзду пройти ПЛР-тестування або зробити експрес-тест на антиген і отримати негативний результат.

! З 29 грудня 2021 року скасовано вимогу щодо самоізоляції для всіх осіб після в'їзду на територію України з тимчасово окупованих територій та Автономної Республіки Крим – мандрівникам не потрібно проходити обов'язкову самоізоляцію та встановлювати мобільний додаток Вдома.

11.2.5. Невакциновані громадяни, які прибувають з Росії, повинні пройти обов'язковий 14-денний карантин без можливості його дострокового завершення.

11.2.6. З 3 грудня ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ в'їзд іноземців та осіб без громадянства, які не мають дозволу на постійне або тимчасове проживання в Україні, та які перебували понад 7 днів за останні 14 днів на території ПАР, Республіки Ботсвана, Зімбабве, Намібії, Королівства Лесото, Королівства Есватіні, Мозамбіку, Республіки Малаві.

11.2.7. Винятки: громадяни України; іноземці та особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні; подружжя чи діти громадян України; співробітники зарубіжних дипломатичних представництв та консульських установ, представництв міжнародних організацій, акредитованих в Україні та члени їх сімей; інші категорії іноземців та осіб без громадянства за погодженням з МЗС – після в'їзду вони мають пройти обов'язковий 14-денний карантин.

11.2.8. З 20 вересня 2021 іноземці та особи без громадянства, які в’їжджають в Україну з метою транзиту та мають документи, що підтверджують виїзд з країни протягом 48 годин, звільняються від самоізоляції та, відповідно, встановлення додатка Вдома та проходження тестування в Україні.

11.3. Зміни

  • У разі необхідності зміни будь-яких параметрів замовлення, таких як прізвище клієнта, дата заїзду або виїзду / надання послуги, кількість замовлених послуг, зміни категорії номерів або класу готелю, зміни класу послуг і т.д., Клієнт Системи може діяти двома способами:
  • Зробити нове замовлення на необхідну послугу і анулювати стару;
  • Вислати зміни в письмовому вигляді на адресу електронну internet8@arktur.ua.

11.4. Крайній термін для бронювання

11.4.1. Онлайн бронювання індивідуального туру можливо зробити за 24 чи більше годин до запланованого заїзду клієнта.

11.4.2. Можливість онлайн бронювання групового туру закінчується за тиждень до запланованого дня початку туру. Якщо в Вас є бажання приєднатися до туру, бронювання на який вже не можливо в онлайн режимі, Ви можете надіслати Ваш запит на електронну адресу internet2@arktur.ua. Менеджер Системи відповість на Ваш лист впродовж 24 робочих годин з підтвердженням Вашого запиту у разі наявності вільних місць згідно програми туру, або з пропозицією забронювати аналогічний тур в інші дати.

Для готелів бронювання можливе у бідь який час до запланованого заїзду в залежності від наявності номерів у системі.

11.5. Оплата додаткових послуг в готелях

11.5.1. За всі послуги, не зазначені у Вашому ваучері (наприклад, харчування, телефонні переговори, пральню і міні-бар) оплата повинна бути зроблена безпосередньо в готелі до виїзду.

11.6. Рекламації

11.6.1. У разі виникнення у Клієнта Системи претензій щодо замовлених послуг, і ситуація не дозволяє Клієнту Системи вирішити їх локально, необхідно негайно повідомити про ситуацію представника Системи за черговим номером телефону, який вказано на ваучері та в резюме замовлення. Представник Системи намагатиметься в найкоротший термін та у рамках своїх можливостей розв'язати проблему, що виникла, або запропонувати альтернативні варіанти для надання передплачених послуг. Рекламації з приводу заброньованих послуг не можуть бути розглянуті, якщо Клієнт Системи вчасно, а саме, як тільки Клієнту Системи стало відомо про проблему, не зв'язався з представником Системи.

АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ: ТОВ «Арктур Туроператор та ДМС» (номер реєстрації 39394877 від 15.09.2014, номер туроператорської ліцензії АЕ272870 від 1.10.2014) м. Київ, вул. Генерала Алмазова, буд. 18/7 , оф. 508,  Код ЕДРПОУ 39394877 Ідентифікаційний код юр особи 21589132 ІПН 393948726550 тел. (38 044) 490 7114 тел. (38 063) 232 58 02