Розроблена нашою командою програмістів, системників та прикладних спеціалістів Система SMARTBOOKER є багатофункціональною багатомовною багатовалютною автоматизованою платформою обліку продаж туристичних послуг для оператора туристичного бізнесу. Базовою Компонентою Системи є ситема управління тарифами та квотами (цінами та елотментами), які підтримуються в динаміці за допомогою як автоматичних (XML, Json інтерфейси), так і автоматизованих (GUI інтерфейси кінцевого користувача) засобів підтримки ведення та взаємообміну інформації. Для роботи зовнішніх користувачів-покупців туристичних послуг реалізовано WEB-сайт
www.arktur.ua як надбудову над Базовою Компонентою Системи. На поточний час через Сайт можливо оформити придбання послуг з розміщення клієнтів у готелях та покупку пакетних турів. Згодом будуть підключені онлайн можливості бронювання іншого виду послуг, таких як трансфери, екскурсії (по Україні) тощо.
ІНТЕРФЕЙСИ ПАРТНЕРІВ ТА КЛІЄНТІВ
GUI інтерфейс для агентів та корпоративних клієнтів (рівень B2b)
Використовується нашими партнерами, згідно авторизованого доступу у режимі реального часу, для бронювання туристичних послуг з розміщення клієнтів у готелях в Україні та деяких готелях Туреччини, а також пакетних турів Україною. Для кожного з партнерів задається Спеціальна Сейл Категорія, яка визначає фінансові умови взаємодії з партнером під час продажу туристичних послуг. Реєстрація партнерів може здійснюватися за допомогою надсилання заявки у вигляді заповненої форми "Партнери", вхід до якої виконується через позицію головного меню "Партнери" на Сайті
www.arktur.ua. Також партнерство можна оформити шляхом офлайн переписки електронною поштою за адресою
kkrat@arktur.ua. Після реєстрації партнеру надсилається Логін та Пароль і параметри визначеної для партнера Спеціальної Сейл Категорії. При кожному авторизованому вході на Сайт, партнер-користувач буде отримувати для продажу своїм клієнтам місця у готелях відповідно до цієї Спеціальної Сейл Категорії. На цей момент реалізована оплата кредитною карткою через LiqPay ПриватБанку.
XML/API Інтерфейс для партнерів
Інтерфейс розроблено для автоматизованих програмних засобів тур агентів та корпоративних клієнтів, що використовуються для продажу туристичних послуг, і які мають можливість інтегруватися із нашою Системою з метою отримання онлайн доступу до актуальних тарифів та квот, що зберігається у Базі Даних Системи. Відповідний API та параметри авторизації доступу можна також отримати шляхом спілкування із менеджерами компанії Арктур електронною поштою за адресою
developer-arktur@arktur.ua.
Інтерфейс для індивідуального клієнта (рівень B2C)
Індивідуальний клієнт-покупець може здійснювати бронювання готелів, а також пакетних турів з оплатою кредитною карткою через LiqPay ПриватБанку через GUI Сайту
www.arktur.ua. Бронювання клієнтом може здійснюватися як в авторизованому, так і неавторизованому режимі. Перед авторизацію потрібно спочатку зареєструватися на Сайті і отримати відповідні Логін та Пароль.
ІНТЕРФЕЙСИ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ
GUI інтерфейс постачальника
Розроблено для готелів, менеджери яких управляють своїми тарифами та квотами в нашій Системі самостійно.
XML Інтерфейс із системами управління каналами типу Channel Manager
Це один з різновидів інтерфейсу для постачальників послуг, що дозволяє їм управляти продажем у Системі SMARTBOOKER опосередковано, через агрегаторів управління каналами (наприклад, системи YieldPlannet, Travelline, SystemOtel), з якими наша Система інтегрована.